מדיניות החזרות וביטולים

כל הרוכש מוצר באתר  רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (“חוק הגנת הצרכן”).

ב.      באופן כללי, (כללי הביטול המלאים נמצאים בחוק הגנת הצרכן והם המחייבים): רכישה של מוצר ניתנת לביטול מיון ביצוע העסקה ועד 14 ימים מיום קבלתו.

ג.       ביטול של עסקה שבוצעה באתר ייעשה ע”י פניה לשרות הלקוחות במייל או בטלפון. במהלך הפניה יש לציין את סיבת ההחזרה וכן לספק תמונות של המוצר כאשר הנו באריזה המקורית וללא פגמים.

ד. במקרה שהמוצר אינו באריזה המקורית ו/או המוצר פגום רשאית החברה לא לאשר את החזרת המוצר.

ה. את המוצר יש להחזיר למחסני החברה באיזור תעשיה עמנואל או לנקודה מוסכמת מראש .

ו. עלות משלוח החזרת המוצר תחול על הלקוח ותשולם על ידו.

ז. עם קבלת המוצר במחסני החברה תתבצע בדיקה למצור, במידה ויתגלה פגם במוצר או שאינו באריזתו המקורית, תהייה רשאית החברה לשלשול את ההחזר הכספי במידה והמוצר אינו ניתן למכירה חוזרת או לחיוב סכום פיצוי על ירידת הערך של המוצר.

ח. לא ניתן לבטל עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה בגין הטובין והשירותים הקבועים בסעיף 14(ג) ד לחוק הגנת הצרכן כדלקמן:
טובין פסידים – טובין שיוצרו במיוחד עבור הצרכן

ט. מוצר שיועד להרכבה עצמית, יצא מאריזתו המקורית והורכב בבית הלקוח, ייחשב כמוצר שלא ניתן לפירוק והחזרה למחסן, עקב שינוי משמעותי שיחול לרעה במוצר לאחר הפירוק. מוצר זה לא ניתן למכירה לאחר הפירוק, והוא נחשב בעיני החברה כמוצר ללא ערך.

י. מוסכם כי במידה ושולמו דמי ההובלה דרך האתר, דמי ההובלה ששולמו לא יוחזרו בשום מקרה עם ביצוע החזרת המוצר.

דמי משלוח

ההובלות מתבצעות על ידי מובילים חיצוניים ולכן התשלום אליהם מבוצע בנפרד.
למען הנוחות ניתן לשלם את ההובלה בצרוך לתשלום המוצר באתר וכן התשלום משולם למוביל. במידה ולא שולמה ההובלה דרך האתר, תשולם ההובלה ישירות למוביל על ידי הלקוח.